Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
APLIKACJI MOBILNEJ Kontakt Plus


  1. Zakres Polityki prywatności 

Administratorem danych jest Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: 03-901 Warszawa, al. Ks. Poniatowskiego 1, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającą NIP 5242495143 (dalej „Fundacja”, „my” lub „nas”, „Administrator”).

Zobowiązujemy się postępować właściwie, jeśli chodzi o zbieranie, wykorzystywanie i ochronę danych osobowych. Chcemy, abyś był pewny, że Twoje dane są z nami bezpieczne a także w pełni rozumiał, w jaki sposób je wykorzystujemy, aby zaoferować Ci lepsze i bardziej spersonalizowane usługi. Właśnie dlatego została opracowana ta Polityka prywatności
(dalej „Polityka”), która:

  • określa rodzaje danych osobowych, które gromadzimy;

  • wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe;

  • wyjaśnia, kiedy i dlaczego udostępnimy Twoje dane osobowe innym organizacjom;

  • wyjaśnia prawa i wybory, które masz, jeśli chodzi o Twoje dane osobowe.

W związku z oferowaną gamą usług, chcemy, abyś jasno wiedział, co obejmuje ta Polityka. Niniejsza Polityka dotyczy Ciebie, jeśli korzystasz z naszych usług (określonych w niniejszej Polityce jako „nasze Usługi”). Korzystanie z naszych Usług oznacza:

  • Zainstalowanie naszej aplikacji mobilnej oraz korzystanie z naszych Usług oferowanych w ramach jej funkcjonalności; 

  • Niniejsza Polityka ma również zastosowanie, jeśli skontaktujesz się z nami lub skontaktujemy się z Tobą w sprawie naszych Usług;

Nasza aplikacja mobilna może zawierać linki do innych stron internetowych obsługiwanych przez inne podmioty, które mają własne zasady i polityki prywatności, które wyjaśniają, w jaki sposób wykorzystują Twoje dane osobowe. W takich sytuacjach prosimy o dokładne zapoznanie się z rzeczonymi warunkami i politykami prywatności przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na takiej stronie internetowej, ponieważ nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za strony internetowe innych podmiotów.

Polityka Prywatności ma jedynie charakter uzupełniający w stosunku do polityki prywatności Apple Appstore. Administrator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za politykę prywatności realizowaną przez podmioty zarządzające aplikacjami Apple Appstore oraz przestrzeganie przez nie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1-88), ustawy z dnia z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2018.1000) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2017.1219) w ramach Apple Appstore.

  1. Dane osobowe które zbieramy

Ta sekcja zawiera informacje o danych osobowych, które możemy od Ciebie gromadzić podczas korzystania z naszych Usług oraz innych danych osobowych, które możemy otrzymać z innych źródeł.

Instalując naszą aplikację mobilną i korzystając z niej, możesz przekazać nam:

  • Dane logowania do aplikacji, takie jak hasło;

  • Informacje o wszelkich urządzeniach używanych do uzyskania dostępu do naszych Usług (w tym marka, model i system operacyjny, adres IP, typ przeglądarki i identyfikatory urządzeń mobilnych);

Kontaktując się z nami, lub kiedy my kontaktujemy się z Tobą lub biorąc udział w promocjach, konkursach, ankietach lub ankietach dotyczących naszych Usług, możemy zbierać:

  • Dane osobowe, które podajesz na swój temat, za każdym razem, kiedy kontaktujesz się z nami w sprawie naszych Usług (na przykład Twoje imię
    i nazwisko, nazwa użytkownika, dane kontaktowe, login), w tym przez telefon,
    e-mail lub pocztę lub podczas rozmowy z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych;

  • Szczegółowe informacje o wiadomościach e-mail i innych wiadomościach cyfrowych, które wysyłamy do Ciebie, wraz z wszelkimi linkami, które klikniesz;

  • Twoja opinia i wkład w ankietach satysfakcji klientów;



  1. Inne źródła danych osobowych

Możemy również wykorzystywać dane osobowe z innych źródeł jak: specjalistyczne firmy, które dostarczają informacje, nasi partnerzy handlowi i rejestry publiczne. Tego typu dane osobowe pomagają nam m.in.:

  • dokonać przeglądu i poprawić dokładność posiadanych przez nas danych;


  1. Jak i dlaczego używany danych osobowych

W poniższej tabeli szczegółowo wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy dane osobowe:

Używamy danych osobowych do:

To oznacza, że przetwarzanie Twoich danych osobowych pozwala nam na:

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane w ten sposób?

Podstawa prawna

Zapewnienia dostępności naszym usługom

Zarządzanie aplikacją, którą masz zainstalowaną na swoim urządzeniu mobilnym.

Musimy przetwarzać Twoje dane osobowe, abyśmy mogli: zarządzać aplikacją i dostarczać Ci usługi, z których chcesz skorzystać.

Niezbędność do wykonania umowy

Gdy przetwarzamy:

  • dane kontaktowe;

  • informacje z profilu użytkownika.

Bez tych informacji nie będziemy w stanie dostarczyć Ci naszych usług.

Kontaktu
i interakcji z Tobą

Kontaktu z Tobą w sprawie naszych Usług, na przykład przez telefon,
e-mail lub pocztę, lub odpowiadając na posty w mediach społecznościowych, które skierowałeś do nas.

Chcemy służyć Ci najlepiej jako klientowi, więc wykorzystujemy dane osobowe w celu udzielenia wyjaśnień lub pomocy w odpowiedzi na Twoją komunikację.

Prawnie usprawiedliwiony cel

Zarządzania promocjami
i konkursami, w których bierzesz udział, w tym tymi, które prowadzimy z naszymi partnerami handlowymi.

Musimy przetworzyć Twoje dane osobowe, abyśmy mogli zarządzać promocjami
i konkursami, w których zdecydujesz się uczestniczyć.


Zapraszania do udziału w ankietach satysfakcji użytkownika i innych badaniach rynku prowadzonych przez nas i inne organizacje działające w naszym imieniu.

Przeprowadzamy badania rynkowe w celu udoskonalenia naszych Usług. Jeśli jednak skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie, nie musisz brać udziału w badaniu. Jeśli powiesz nam, że nie chcesz, abyśmy skontaktowali się
z Tobą w celu zbadania rynku, uszanujemy ten wybór. Nie wpłynie to na zdolność do korzystania z naszych Usług.






  1. Nasze prawnie usprawiedliwione cele w używaniu Twoich danych osobowych

W miejscach w których wspomnieliśmy powyżej, że wykorzystanie danych osobowych opiera się na naszym „prawnie usprawiedliwionym celu”, są to:

  • obsługa potrzeb naszych klientów, w tym dostarczania naszych usług;

  • promowanie i wprowadzania na rynek naszych usług;

  • obsługa konta (na przykład konto użytkownika online), zarządzanie skargami i rozwiązywania wszelkich sporów;

  • zrozumienie naszych użytkowników, w tym ich wzorców, zachowania, a także ich upodobań i preferencji;

  • ochrona i wsparcie naszej działalności, współpracowników, użytkowników i współwłaścicieli;

  • testowanie i rozwijanie nowych usług, a także ulepszanie już istniejących;

  • wymogi prawne / regulacyjne.


  1. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe dostawcom usług

W tej sekcji wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe dostawcom usług. Kiedy udostępniamy dane osobowe tym firmom, wymagamy od nich zachowania bezpieczeństwa i nie wolno im wykorzystywać danych osobowych do własnych celów marketingowych.

Dostawcy usług

Współpracujemy ze starannie wybranymi dostawcami usług, którzy realizują określone funkcje
w naszym imieniu. Należą do nich na przykład firmy, które pomagają nam w świadczeniu: usług dla klientów, usług technologicznych, przechowywaniu i łączeniu danych, przetwarzaniu płatności
i dostarczaniu zamówień. Udostępniamy tylko dane osobowe, które umożliwiają naszym dostawcom świadczenie tych usług.

Niektórzy z dostawców usług, z którymi współpracujemy, obsługują kanały mediów online
w ramach których umieszczają odpowiednie reklamy naszych usług, a także dla naszych dostawców. Na przykład możesz zobaczyć ogłoszenie o naszych usługach, gdy korzystasz z określonej witryny społecznościowej lub oglądasz telewizję internetową.

  1. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe innym podmiotom 

Możemy udostępniać dane osobowe innym organizacjom w następujących okolicznościach:

  • gdy prawo lub organ publiczny twierdzi, że musimy udostępnić dane osobowe;

  • gdy musimy udostępnić dane osobowe w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw (w tym przekazywania danych osobowych innym osobom w celu zapobiegania oszustwom i zmniejszania ryzyka kredytowego);

  • do organizacji, której sprzedajemy lub przenosimy (lub przystępujemy do negocjacji w celu sprzedaży lub przeniesienia) któregokolwiek z naszych praw lub obowiązków wynikających z jakiejkolwiek umowy, którą możemy mieć z Tobą zawartą. Jeśli przeniesienie lub sprzedaż się powiedzie, podmiot otrzymujący Twoje dane osobowe może wykorzystywać twoje dane osobowe w taki sam sposób jak my;

  • do wszelkich następców prawnych związanych z naszą działalnością.


  1. W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe

Wiemy, jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie i zarządzanie danymi osobowymi. Ta sekcja przedstawia wybrane
z wprowadzonych przez nas środków. Aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych używamy zabezpieczeń komputerowych, takich jak: 

  • ograniczenie dostępu jedynie dla pracowników, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych;

  • egzekwujemy fizyczne, elektroniczne i proceduralne zabezpieczenia związane z gromadzeniem, przechowywaniem i ujawnianiem danych osobowych;

  • fizyczne kontrole dostępu do naszych budynków i plików;

  • zapory sieciowe i szyfrowanie danych podczas przesyłu za pomocą protokołu Secure Sockets Layer (SSL).

Jednak mimo podjęcia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu ochrony danych osobowych, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa jakichkolwiek danych osobowych przesyłanych przez Internet do nas.

Dane osobowe, które od Państwa zbieramy, mogą być przekazywane i przechowywane w miejscu docelowym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”). Mogą być również przetwarzane przez firmy działające poza EOG, które pracują dla nas lub dla jednego z naszych dostawców usług. Jeśli to zrobimy, zapewniamy poszanowanie Twoich praw prywatności zgodnie z niniejszymi Zasadami. Najczęstszym sposobem, w jaki to robimy, jest wprowadzenie konkretnego rodzaju umowy (więcej informacji nt. temat można znaleźć tutaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu_en

  1. Jak długo przetwarzamy dane osobowe

Nie będziemy przechowywać Twoich danych osobowych dłużej niż potrzebujemy, co jest uzależnione od kilku czynników:

  1. (Przede wszystkim) powodu dla którego je zgromadziliśmy;

  2. Jak dawno temu zostały zebrane;

  3. Czy istnieje podstawa prawna / regulacyjna, abyśmy je zachowali;

  4. Czy ich potrzebujemy, aby chronić Twojego lub naszego interesu.



  1. Prawo dostępu do danych

Masz prawo do wglądu w swoje dane osobowe, które przechowujemy. 

  1. Pozostałe prawa osób, których dane są przetwarzane

W odniesieniu do Twoich danych osobowych masz również: 

  1. Prawo do poprawienia danych

Jeśli uważasz, że posiadamy niedokładne lub brakujące informacje na Twój temat, daj nam znać, a my to poprawimy.

  1. Prawo do sprzeciwu

Sprzeciw ogólny – rozpatrzymy sprzeciw wobec wykorzystania przez nas Twoich danych osobowych. Jeśli Twoje prawa przeważają nad naszymi interesami w korzystaniu z Twoich danych osobowych, wtedy na Twoją prośbę albo ograniczymy ich przetwarzanie (patrz sekcja 14.3 poniżej) albo usuniemy je (patrz sekcja 14.4 poniżej).

  1. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Istnieje kilka sytuacji, w których można ograniczyć korzystanie z danych osobowych, w tym (ale nie tylko):

  • złożyłeś ogólny sprzeciw (wymieniony w punkcie 14.2 powyżej);

  • kwestionujesz dokładność danych osobowych, które przechowujemy;

  • wykorzystaliśmy Twoje dane osobowe bezprawnie, ale nie chcesz, abyśmy je usunęli.


  1. Prawo do usunięcia danych

Istnieje kilka sytuacji, w których możesz zlecić nam usunięcie Twoich danych osobowych, w tym (ale nie tylko):

  • nie musimy już przechowywać Twoich danych osobowych;

  • z powodzeniem złożyłeś sprzeciw ogólny (wymieniony w punkcie 14.2 powyżej);

  • wycofaliście Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas Państwa danych osobowych (i nie mamy żadnych innych powodów, aby z nich korzystać);

  • bezprawnie przetworzyliśmy Twoje dane osobowe.


  1. Prawo do przenoszenia danych

Jeśli chcesz otrzymać kopię danych osobowych, które posiadamy o Tobie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu: admin@kontaktplus.pl.

  1. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Chcielibyśmy móc rozwiązać wszelkie Państwa wnioski i uwagi, jednakże mają Państwo również prawo złożyć skargę bezpośrednio lokalnemu organowi nadzorczemu jeśli uważacie, że przetwarzamy dane osobowe niezgodnie z prawem.

  1. Więcej informacji na temat twoich praw do ochrony danych


Strona internetowa Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) dotycząca ochrony danych zawiera więcej szczegółowych informacji na temat wspomnianych wyżej Państwa praw do ochrony danych osobowych. Jeśli chcesz bardziej szczegółowo porozmawiać z nami na temat tych praw, skorzystaj z sekcji poniżej w której informujemy „jak się z nami skontaktować”.


  1. Jak się z nami skontaktować

Jeśli masz pytania dotyczące sposobu gromadzenia, przechowywania i wykorzystywania danych osobowych, skontaktuj się
z nami:

E-mail:     admin@kontaktplus.pl.

Z Administratorem możesz się również skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: growth@aip.link.


Polityka została ostatnio zaktualizowana: 16.04.2021 r.